[好聽推薦] 方大同-深情不渝

方大同--深情不渝(Nothing's Gonna Change My Love For You)

原唱︰Glenn Medeiros

If I had to live my life without you near me

如果我活在世上卻沒有你相伴的話

The days would all be empty

所有的日子都是空虛的

The nights would seem so long

夜晚似乎很漫長

And with you I see forever oh so clearly

與你相伴我看見清晰的永遠

I might have been in love before

或許我曾經愛過

But it never felt this strong

但從未有如此強烈的感覺 

Our dreams are young and we both know

我們都知道我們的夢想如此青澀

They'll take us where we want to go

但夢想會帶我們到想去的地方

Hold me now, touch me now

現在抱著我,貼著我

I don't want to live without you

我不想生命中沒有你

*Nothing's gonna change my love for you

沒有任何事可以改變我對你的愛 

You ought to know by now how much I love you

你現在應該知道我愛你有多深

One thing you can be sure of

可以確定的是

I'll never ask for more than your love

我不會再去尋求別的愛情

Nothing's gonna change my love for you

沒有任何事可以改變我對你的愛 

You ought to know by now how much I love you

你現在應該知道我愛你有多深 

You'll only change my whole life through

你唯一會改變的是我的整個生命 

Nothing's gonna change my love for you

沒有任何事可以改變我對你的愛

這個網誌中的熱門文章

最新入門零基礎 Java 教學【從零開始學 Java 程式設計】Java教學課程目錄 (IntelliJ IDEA 開發教學)

2023 最新入門零基礎 Kotlin教學【從零開始學 Kotlin 程式設計】Kotlin 教學課程目錄 (Android Kotlin, IntelliJ IDEA, Android Studio, Android APP 開發教學)

Android Studio 歷代版本下載點

nano 文字編輯器

2022 最新入門零基礎 Flutter教學 【Flutter 程式設計入門實戰 30 天】Flutter 教學課程目錄 (IntelliJ IDEA 開發教學)